Skip to content

promo 2

March 17, 2009

promo2

entry kali ni nak cite pasal promo yang ke-2. memandangkan dengan pengenalan promo yang pertama semalam. saya dihujani dengan pertanyaan dan segala macam persoalan. terima kasih kepada semua yang sudi melawat website yang x seberapa ini. saje nak highlight kat sini, (kasi bangga sket), tq to my wife (azu), member saya si Oney (classmate masa kat U) ngan Pizi (schoolmate masa sekolah) yang da menjadi ejen secara xbertauliah. dorang ni seme da promote kan website ni kat opismate ngan member2. tu la dihujani segala pertanyaan. jadi nak saya jelaskan. segala majlis yang anda rasa ingin abadikan, sila hubungi saya dan kita akan berbincang tentang majlis anda serta budjet anda. masyarakat marhaen pun dialu-alukan untuk membuat pertanyaan. saya hanya membantu anda untuk mengabadikan kenangan dalam hidup anda. peristiwa menarik datang sekali je, dan pasti x berulang. jadi abadikan kenangan anda dengan harga yang sangat2 la berpatutan. dan x lupa juga kepada kawan-kawan lain yang da tolong promote kan website ni secara sengaja atau x sengaja. tq gak to aniza & nordhiah. cepat2 la booking, nanti da terlambat, susah nanti!! :). love.

One Comment leave one →
  1. andra zaryf permalink
    March 24, 2009 9:25 am

    one job done! great job papa..

Leave a comment